לקראת פתרון: אמסלם ימונה לשר במשרד המשפטים

    איתי גדסי 3 Comment on לקראת פתרון: אמסלם ימונה לשר במשרד המשפטים

    הלילה התקיימה פגישה בין ראש הממשלה נתניהו, השר לוין וח"כ אמסלם, שצפוי להתמנות לשר במשרד המשפטים והשר המקשר בין הממשלה לכנסת. ביממה האחרונה כתב הח"כ שהוא "לפני החלטה חשובה"

    חכ דוד אמסלם צילום: פלאש 90
    8:46
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on טראמפ מתייחס למהומות: "צריך להביס את הרדיקליים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    לקראת פתרון למשבר: חה"כ דודי אמסלם מהליכוד צפוי להתמנות לשר במשרד המשפטים ולשר המקשר בין הממשלה לכנסת. כך סוכם הלילה בפגישה בין אמסלם לראש הממשלה נתניהו ושר המשפטים לוין. כמו כן, יתכן שאמסלם יקבל תפקיד נוסף כגון השר לשיתוף פעולה אזורי. היום (שלישי) צפויים השלושה להיפגש פעם נוספת ולסגור את הפרטים.

    אמסלם דורש לספח אליו כמה יחידות סמך במשרדים, על מנת שתהיה לו עבודה בפועל. עד כה נתקלו הדרישות בהתנגדות שר המשפטים לוין שחשש מהכנסתו של אמסלם למשרד המשפטים, לאור התבטאויותיו של אמסלם בעבר ביחס למערכת המשפט, שעוררו את זעמם של ראשי ואנשי המערכת. ככל הנראה כבר בישיבת הממשלה הקרובה ישתתף אמסלם.

    אמש פרסם אמסלם תמונה שלו בפגישה עם הרב יעקב ישראל איפרגן, 'הרנטגן' וכתב: "לפני כל החלטה חשובה, אין כמו לקבל מילה חמה ועצה טובה מהרב איפרגן".

    במהדורת הבוקר דיווחנו כי המטרה העיקרית של נתניהו זה לשמור על שרידות הקואליציה וכעת הוא מפרק מוקש אחרי מוקש. אמסלם נחשב למוקש הגדול יותר ולאחר שהנושא ייפתר ההערכה היא כי נתניהו ינסה לקדם פתרון למאוכזבים אחרים בליכוד דוגמת דני דנון.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      יופייייייי הנה הגיעה השעה נחכה ידיים לחזרתו של הגבר…..אין כמו דודי יש לו כריזמה מרוקאית שמאוד הכרחית לכנסת החננה הזאת……דודי ילה תעשה חיל……..

      1. הכי היה חשוב לך לרשום כריזמה מרוקאית אנחנו בעד דודי אמסלם אבל תפסיקו לחשוב ומה שעושה את האדם זה העדה .. הדבר שמבדיל אותכם מכל עדות המזרח שאת צועקים שאתם מרוקאים חלאססס מי שישמע ….

    2. 2

      ילה דודי שחק אותה חיכנו לך הגיעה השעה אין על דודי אמסלם אחלה גבר יש לו כריזמה מרוקאית שמאווווודדדדד נחוצה לכנסת הנעששששה (הווה אומר ישנה )הזאתתתת.ביבי רק שתדע בלי אמסלם אין הצגה הוא ירים לך את כל החננות האשכנזים המושחתים למיניהם שיושבים כאן בארצנו הנחמדת מלאת השחיתות .ביבי את הקולות שלך קיבלת רק מהרוב הספרדי…נקודה….אשכנזים לא סובלים אותך